Wyniki wyszukiwania

Filtruj wyniki

  • Czasopisma
  • Autorzy
  • Słowa kluczowe
  • Data
  • Typ

Wyniki wyszukiwania

Wyników: 2
Wyników na stronie: 25 50 75
Sortuj wg:

Abstrakt

Kto i co buduje podmiotowość Polskiej Akademii Nauk? Są to ludzie, instytucje i ideały.
Przejdź do artykułu

Autorzy i Afiliacje

Iwona Hofman
1 2 3
ORCID: ORCID

  1. Instytut Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  2. Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
  3. Komitet Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach PAN

Abstrakt

Tożsamość, reputacja, system wartości, doświadczenie, relacje z instytucjami to tylko niektóre elementy budujące markę Polskiej Akademii Nauk.
Przejdź do artykułu

Autorzy i Afiliacje

Iwona Hofman
1 2 3
ORCID: ORCID

  1. Instytut Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  2. Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
  3. Komitet Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach PAN

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji