Search results

Filters

  • Journals
  • Date

Search results

Number of results: 2
items per page: 25 50 75
Sort by:
Download PDF Download RIS Download Bibtex

Abstract

Kto i co buduje podmiotowość Polskiej Akademii Nauk? Są to ludzie, instytucje i ideały.
Go to article

Authors and Affiliations

Iwona Hofman
1 2 3
ORCID: ORCID

  1. Instytut Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  2. Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
  3. Komitet Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach PAN
Download PDF Download RIS Download Bibtex

Abstract

Tożsamość, reputacja, system wartości, doświadczenie, relacje z instytucjami to tylko niektóre elementy budujące markę Polskiej Akademii Nauk.
Go to article

Authors and Affiliations

Iwona Hofman
1 2 3
ORCID: ORCID

  1. Instytut Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  2. Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
  3. Komitet Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach PAN

This page uses 'cookies'. Learn more