Powrót
Menu
Strona główna
O nas
Czasopisma PAN
Polityka ochrony i archiwizacji
Indeksy
Tytuły czasopism
Autorzy publikacji
Kontakt
A
A
Czcionka domyślna
A
+
Czcionka średnia
A
++
Czcionka duża
Kontrast domyślny
Kontrast czarno-żółty
pl
en
pl
Publikacje PAN
Jak wyszukiwać?
wyszukiwanie zaawansowane
Wyniki wyszukiwania
Szukana fraza:
[Referencje = "Melby \(2012\), Phonological Skills and Their Role in Learning to Read \: A Meta \- Analytic Review, Psychological Bulletin, 138, 322, doi.org\/10.1037\/a0026744"]
Filtruj wyniki
Filtruj wyniki
Czasopisma
Polish Psychological Bulletin (1)
Wybierz
Autorzy
Bogdanowicz, Katarzyna M. (1)
Krasowicz-Kupis, Grażyna (1)
Wiejak, Katarzyna (1)
Wybierz
Wyniki wyszukiwania
Wyników:
1
Wyników na stronie:
25
50
75
Sortuj wg:
trafności
popularności
z 1
In search of effective remediation for students with developmental dyslexia – a review of contemporary English literature
Katarzyna M. Bogdanowicz
Grażyna Krasowicz-Kupis
Katarzyna Wiejak
Polish Psychological Bulletin | 2016 | No 3
| DOI:
10.1515/ppb-2016-0033
Pobierz PDF
Pobierz RIS
Pobierz Bibtex
Autorzy i Afiliacje
Autorzy i Afiliacje
Katarzyna M. Bogdanowicz
Grażyna Krasowicz-Kupis
Katarzyna Wiejak
1
Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'.
Więcej informacji
Rozumiem