@ARTICLE{Kiljańska_Barbara_Zauważalność_2018, author={Kiljańska, Barbara}, volume={t.21}, number={z.4}, journal={Rocznik Historii Prasy Polskiej}, pages={69-87}, howpublished={online}, year={2018}, publisher={Polska Akademia Nauk Oddział w Krakowie Komisja Prasoznawcza}, publisher={Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie}, abstract={Celem projektu była ocena percepcji i zmierzenie zauważalności różnych formatów reklam w prasie codziennej. Ocenie poddano łącznie 63 reklamy, w tym 17 w „Metrocafe”, 28 w „Gazecie Wyborczej” i 18 w „Super Expressie”. Analiza danych pozwoliła na określenie, który format reklamy prasowej przyciąga największą uwagę czytelników.}, type={Artykuły / Articles}, title={Zauważalność reklam w prasie codziennej}, URL={http://journals.pan.pl/Content/110112/PDF-MASTER/RHPP%204-2018%204Kilijanska.pdf}, keywords={reklama prasowa, eyetracking, gazety codzienne, fiksacje, wzrok}, }