@ARTICLE{Nitti_Paolo_L’impatto_2022, author={Nitti, Paolo and Grosso, Micaela}, number={No 1}, pages={104-121}, journal={Kwartalnik Neofilologiczny}, howpublished={online}, year={2022}, publisher={Wydział I Nauk Humanistycznych i Społecznych PAN i Uniwersytet Warszawski}, abstract={Kryzys epidemiologiczny wywołany przez wirusy SARS-CoV-2 stanowił duże wyzwanie dla nauczania włoskiego i generalnie wszystkich języków obcych. Przedmiotem artykułu jest analiza najważniejszych problemów związanych z dydaktyką na odległość, z jakimi w pierwszej fazie pandemii musiała się zmierzyć reprezentatywna grupa nauczycieli.}, type={Article}, title={L’impatto dell’emergenza sanitaria sull’insegnamento dell’italiano e delle lingue. Un’indagine esplorativa}, URL={http://journals.pan.pl/Content/123760/PDF-MASTER/2022-01-KNEO-08-Nitti-Grosso.pdf}, doi={10.24425/kn.2022.141253}, keywords={Covid-19, pandemia, glottodydaktyka, lingwistyka edukacyjna, dydaktyka języka włoskiego}, }