Details
Title
Il dialogo in classe: le strategie didattiche e la loro ricezione da parte degli apprendentiJournal title
Kwartalnik NeofilologicznyYearbook
2019Issue
No 4Authors
Keywords
teaching strategies ; student voice survey ; foreign language classroom ; higher educationDivisions of PAS
Nauki Humanistyczne i SpołeczneCoverage
687-694Publisher
Wydział I Nauk Humanistycznych i Społecznych PANDate
2019.11.28Type
Artykuły / ArticlesIdentifier
DOI: 10.24425/kn.2019.130866Source
Kwartalnik Neofilologiczny; 2019; No 4; 687-694Editorial Board
Rada RedakcyjnaFranciszek Grucza (przewodniczący/chairman, Warszawa),
Dario Prola (zastępca przewodniczącego/deputy chairman, Warszawa)
Laura Auteri (Palermo),
Iwona Bartoszewicz (Wrocław),
Zofia Berdychowska (Kraków),
Bartłomiej Błaszkiewicz,
Krzysztof Bogacki (Warszawa),
Silvia Bonacchi (Warszawa),
Piotr Cap (Łódź),
Piotr P. Chruszczewski (Wrocław),
Henryk Chudak (Warszawa),
Tomasz Czarnecki (Warszawa),
Maria Dakowska (Warszawa),
Katarzyna Dziubalska-Kołaczyk (Poznań),
Norbert Fries (Berlin),
Janusz Golec (Lublin),
Sambor Grucza (Warszawa),
Elżbieta Jamrozik (Warszawa)
Andrzej Kątny (Gdańsk),
Rolf-Dieter Kluge (Warszawa/Tübingen),
Lech Kolago (Warszawa),
Barbara Kowalik (Warszawa),
Tomasz Krzeszowski (Warszawa),
Maria.K. Lasatowicz (Opole),
Magdalena Latkowska (Warszawa),
Wiesław Malinowski (Poznań),
Anna Małgorzewicz (Wrocław),
Elżbieta Mańczak-Wohlfeld (Kraków),
Magdalena Olpińska-Szkiełko (Warszawa),
Hubert Orłowski (Poznań),
Dennis Preston (Norman),
Monika Płużyczka (Warszawa)
Wacław Rapak (Kraków),
Odile Schneider-Mizony (Strasbourg),
Shaoxiang Hua (Chengdu),
Piotr Stalmaszczyk (Łódź),
Aleksander Szwedek (Poznań),
Teresa Tomaszkiewicz (Poznań),
Anna Tylusińska-Kowalska (Warszawa),
Judyta Zbierska-Mościcka (Warszawa),
Jianhua Zhu (Szanghaj),
Jerzy Zybert (Warszawa)