Szczegóły
Tytuł artykułu
Zaangażowanie kulturalne przedsiębiorstw w ramach społecznej odpowiedzialności biznesuTytuł czasopisma
EkonomistaRocznik
2020Numer
No 1Autorzy
Słowa kluczowe
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw ; zaangażowanie kulturalne przedsiębiorstw ; kulturalna odpowiedzialność przedsiębiorstwWydział PAN
Nauki Humanistyczne i SpołeczneZakres
116-126Wydawca
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne ; Instytut Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii NaukData
2020.04.09Typ
Artykuły / ArticlesIdentyfikator
ISSN 0013-3205Źródło
Ekonomista; 2020; No 1; 116-126Rada naukowa
Rada ProgramowaPrzewodniczący
prof. dr hab. Jerzy Wilkin, Instytut Rozwoju Wsi i Rolnictwa PAN
Członkowie
prof. dr hab. Marek Belka, Uniwersytet Łódzki
prof. dr hab. Robert W. Ciborowski, Uniwersytet w Białymstoku
prof. Paul H. Dembinski, Université de Fribourg
prof. Harold James, Princeton University
prof. dr hab. Krzysztof Jajuga, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
dr hab. Marek Kośny, prof. UEW, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
prof. dr hab. Witold Orłowski, Grupa Uczelni Vistula
prof. dr hab. Stanisław Owsiak, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
prof. Maros Servatka, Macquarie Business School, Sydney
prof. Jacques Silber, Bar-Ilan University
prof. dr hab. Andrzej Sławiński, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
prof. Tomasz Strzałecki, Harvard University
prof. dr hab. Andrzej Szablewski, Instytut Nauk Ekonomicznych PAN
prof. Jan Toporowski, University of London