Szczegóły

Tytuł artykułu

Changing patterns of Opel branding policy – a linguistic analysis

Tytuł czasopisma

LINGUISTICA SILESIANA

Rocznik

2010

Wolumin

vol. 31

Autorzy

Wydział PAN

Nauki Humanistyczne i Społeczne

Zakres

181-192

Wydawca

Polska Akademia Nauk • Oddział w Katowicach

Data

2010

Typ

Article

Identyfikator

ISSN 0208-4228

Źródło

LINGUISTICA SILESIANA; 2010; vol. 31; 181-192

Rada naukowa

EDITORIAL BOARD

  • Paola Attolino - University of Salerno, Italy
  • Wiesław Banyś - University of Silesia, Katowice, Poland
  • Bogusław Bierwiaczonek - Jan Dlugosz University, Częstochowa, Poland
  • Michael Bilynsky - University of Lviv, Ukraine
  • Krzysztof Bogacki - University of Warsaw, Poland
  • Jan Čermák - Charles University, Prague, Czech Republic
  • Bożena Cetnarowska - University of Silesia, Katowice, Poland
  • Magdalena Charzyńska-Wójcik - John Paul II Catholic University, Lublin, Poland
  • Danuta Gabryś-Barker - University of Silesia, Katowice, Poland
  • Piotr Kakietek - University of Silesia, Katowice, Poland
  • Marcin Krygier - Adam Mickiewicz University, Poznań, Poland
  • Andrzej Łyda - University of Silesia, Katowice, Poland
  • Elżbieta Mańczak-Wohlfeld - Jagiellonian University, Kraków, Poland
  • John G. Newman - University of Texas Rio Grande Valley, USA
  • Jerzy Nykiel - University of Bergen, Norway
  • Marc van Oostendorp - Radbound University, Nijmegen, The Netherlands
  • Tadeusz Piotrowski - University of Wrocław, Poland
  • Czesława Schatte - Adam Mickiewicz University, Poznań, Poland
  • Piotr Stalmaszczyk - University of Lodz, Poland
×